
Vooral de polikliniek oogheelkunde bleek erg lastig telefonisch te bereiken. Het SJG Weert betreurt deze situatie en werkt hard aan een oplossing.
Patiënten die een klacht indienen bij het SJG, krijgen naar eigen zeggen te horen dat hun klacht is doorgegeven aan de teamleider. Of daar iets mee gedaan wordt, blijft dus onbekend. Volgens het SJG is dat toch wel degelijk het geval. Ze bevestigen dat ze op een paar poliklinieken in de afgelopen tijd inderdaad niet goed genoeg bereikbaar zijn geweest. De oorzaak hiervan is personeelskrapte. Ze verwachten de komende tijd de bereikbaarheid weer verder te kunnen uitbreiden.”
Ze blijven aan de bereikbaarheid werken door voor de langere termijn ervoor te zorgen dat patiënten meer contactmogelijkheden hebben. Daarnaast moet het verplaatsen of maken van een afspraak, of het stellen van een beknopte vraag makkelijker mogelijk worden via digitale routes als MijnSJG of BeterDichtbij. Bron: WdG
Weet jij nieuws van bij ons? Tip ons!
Stuur je tip, verhaal en/of foto of video naar de redactie: redactie@1kempen.nl